-
Miejska torba męska ze skóry naturalnej w brązowym kolorze - Peterson






















Symbol:
PTN 8021-SCC
Listonoszka wykonana z naturalnej skóry w brązowym kolorze. Wyposażona w regulowany pasek i zamykana suwakiem. Dwukomorowa z pięcioma dodatkowymi kieszonkami.
269.99
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 9.99 |
Dostępność |
Średnia dostępność
|
Zostaw telefon |
Miejska torba męska ze skóry naturalnej w brązowym kolorze - Peterson
- Wykonana z naturalnej skóry - Trwałość i elegancja na lata.
- Regulowany pasek - Komfortowe dopasowanie do wzrostu.
- Bezpieczne zapięcia na zamek błyskawiczny - Ochrona przed zgubieniem zawartości.
- Elegancki styl - Uniwersalny design pasujący do każdej stylizacji.
- Pojemne wnętrze - Idealna organizacja Twoich rzeczy.
Funkcjonalność, która ułatwia życie
W torbie wszystko ma swoje miejsce!
- Posiada 2 pojemne komory, które pomieszczą nie tylko dokumenty czy portfel, ale nawet mniejszy tablet czy książkę.
- 5 kieszeni, pozwala na wygodną organizację drobniejszych akcesoriów.
- Wysokiej jakości podszewka zabezpiecza skórę przed niechcianymi przetarciami.
Komfort noszenia
- Długi, regulowany pasek sprawia, że torbę możesz nosić w sposób komfortowy i dopasowany do indywidualnych preferencji.
- Elegancka, a zarazem praktyczna, torba to doskonały wybór zarówno do pracy, jak i na co dzień. Pomieści wszystkie Twoje niezbędne rzeczy, a przy tym świetnie wygląda i podkreśla Twój styl.
Materiał:
Skóra naturalna
Płeć:
męska
Szerokość:
22 cm
Głębokość:
9 cm
Wysokość:
24 cm
Marka:
Peterson
Model/typ:
listonoszki/crossbody
Kolor główny:
brązowy
Styl:
miejski/casual
Wielkość:
mała
Format A4:
nie mieści
Pasek:
regulowany, stały
Wzór:
bez wzoru
Ilość kieszeni:
5
Ilość komór:
2
Podszewka:
tak
Sposób zamykania:
suwak
Kolor okuć:
złoty
Kształt:
prostokąt
Sposób noszenia:
na ramię, przez ramię (crossbody)
Cechy szczególne:
kieszeń na suwak, kieszeń zewnętrzna
Maksymalna długość paska:
150 cm
Gabaryt InPost:
A
Gwarancja:
24 MIESIĄCE
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.